[Pardus-kullanicilari] Yeni disk bölümüne sistem aktarılabilir mi?

Tuna Han ALTINPINAR tunahan at gmail.com
12 Nis 2008 Cmt 22:19:18 EEST

Sistemimde 8 GB'lik alanda bulunan sistemim artık yetmemeye başladı ve 40 GB
lik bir bölüm oluşturdum. ext3 formatında formatladım. Pardus 2008'i
beklediğim için şimdiki sistemi kullanmaya devam etmek istiyorum.

Sistemi tamamen yeni disk alanına taşımam mümkün mü?

Yada sistem kurulu dizini, sisteme zarar vermeden genişletmek mümkün mü?

Sistemin kurulu olduğu bilgisayar işyerimde ve internet bağlantısı da yok.

Disk bölümleri

/dev/hda1   100 GB ntfs
/dev/hda5     60 GB ntfs

/dev/hda6     8      GB   ext3  ---pardus 2007.3
/dev/hda7     8,5   GB   ext3   --- boş disk
/dev/hda8     500  MB   swap
/dev/hda9     40    GB   ext3  --- boş disk

--
Tuna Han ALTINPINAR
Harita Mühendisi