[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

BURHAN CANSIZ burhan.cansiz at hotmail.com
12 Nis 2008 Cmt 17:17:57 EEST

merhaba sayın çok degerli parduş yetkilileri mısralarıma yapmış oldugunuz atılım ve çalışmalarınızdan   ötürü teşekkürlerimi saygı ve sevgilerimi sunarak başlamak istiyorum   sizi canı gönülden seviyorum

   nerden nasıl başlasam bilmiyorum  ama kısaaca şöyle söyleyeyim vatanına canı gönülden baglı bir türk genci olarak  microsoft denen şu beceriksizlerin  ve yandaşlarının  yapmış oldugu çalışmalar (xp....vista) vasaire içime sinmiyor  tarihe altın hareflerle imza atmış bir millet olarak   bu alanda  macrosoft ve yandaşları karşisinda  pasif kalmak     çok kotübirşey  beni aşırı bır şekilde üzyor ... ki şöyle  söylim  size bu mısraları yazarken  sinirden gözlerim dolar gibi oluyor
    sizden istirhamım  çalişmalarınızın daha kısa sürede  vede beklenenden fazla ses getirmesi vede microsoftun pabucunu dama atmak için biz "hayranlarınızın   kendi capımızda yapabilecegi bir  şey  yokmu acaba  bunu canı gönülden  vede tüm samimiyetimle söylüyorum

1,,,,   kaliteden  ödün vermemek  için   her şeyin eniyisini kullanalım tabiki iyibir kalitede maddiyata baglıdır
bunun için  bir bagis hesap numarası acsanız çalışmalarınızda bizim de 3   5 kuruş  payımız olsa ne iyiolur   3   ,,,5 diyip gecmeyin damlaya damlaya göl olur  inşa allah bu gölde  vista ,,,xp   bil gates,,,  buş  gibileride bogulur toz olur

2,,,  ci olarakta   diger  işletim sistemlerindenden  kendimizi üstün kılan  bir tarafımız  MUTLAKA  olsun   ŞÜPHESİZ dünyada  türk milleti parmakla gösterilen bir millet   peki neden parduş parmakla gösterilmesin neden  yazılımcılar   bize uygun oyun program vs vs yapmasın NEDEN  100 PC KULLANICISINDAN   97 Sİ PARDUŞ KULLANMASIN
  el elden üstündür demiş atalarımız  bunun için türk heacker vede ben ve benim gibi lamerlerin fikirlerini yazacagı   veya söyleyecegi  bir tel hatttı veya sadece  öze bir fikir dilek  vs vs  formu ac sanız  diyorum
     ummadıgın tas  yarar baş DEMİŞ  ATALARIMIZ,,,
    şöyle söylim  haberlerde okudum hangi şehir bilmiyorum   teb bankasının öz güv gorevlısı bankanın sitesine(of fff tatile çıkıyorum   kredime  2 ay araversem ne olur diye bir mail atmiş bu mail   banka yetkililerinin  zihninde bir fikir uyandırmiş    bundan yola çıkan yetkıliler alanında büyükbir çıgır acmış   simdi millet in çogu ordan kredi alıyormuş
   belkı aynı şeyi bizde başarırız  türk mille ti olarak     neden olmasın

    SAYGILARIMLA ,,,,,,
BURHAN  CANSIZ     BAYBURT MERKEZ
 05554375693
burhan.cansiz at hotmail.com   burhan.cansiz at mynet.com

 http://burhacansiz.azbuz.com/index.jsp
   ŞUAN BURSA İNEGÖL MERKEZ PTT SİNDE ÖZ GÜVENLİK VE KORUMA  GÖREVLİSİ
Windows Live Hotmail size ücretsiz 5GB'lık ÜCRETSİZ depolama olanağını sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan edinin!
http://get.live.com/mail/overview