[Pardus-kullanicilari] pardus-grub

net gezinti netgezinti at hotmail.com
12 Nis 2008 Cmt 10:21:12 EEST

merhaba
öncelikle pardusu yapanlara teşekkür ediyoruz. arkadaşların yoğun isteği üzerine yükledik makinamıza .

yanlız şöyle bir sorun oldu

bilgisayarda tek hdd var vista kurulum anında hdd 4 e bölündü

c-vista
d-yedekler
e-ubuntu
f-pardus

kuruldu

en son pardusu kurduğumuzda grub ta ubuntu çıkmıyor.

vista ve pardus görüntüleniyor. ubuntuyuda grub içine almak ve açılış listesinde görmek için yapmamız gereken tanımlar nelerdir. yardımcı olursanız seviniriz.

internetten araştırma yaptım bazı komutlar denedim fakat olmuyor. son yazdığım komutta ubuntuyu açılışta grub listesinde görüyorum ama tıkladığımızda error 15 hatası veriyor.

ubuntuyu nasıl çalıştırabilirim yardım edermisiniz.

şimdiden çok teşekkürler
Hotmail'i seviyor musunuz? Artık daha da iyi. Sürükle ve Bırak, yeni Okuma Bölmeleri, genişletilmiş güvenlik özellikleri ve 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı hep birlikte sizin çevrimiçi iletişiminizi daha da kolaylaştırıyor. Tamamıyla yeni Windows Live Hotmail. Ücretsiz hesabınızı ŞİMDİ edinin!
http://get.live.com/mail/overview/