[Pardus-kullanicilari] compiz indirilemiyor

mehmet parduslist at gmail.com
11 Nis 2008 Cum 16:01:39 EEST

sudo pisi up komutuna karşılık 2007 deposunda ve contrib depoda güncelleme
olmadığını söylüyor. buna karşılık  compizle ilgili tüm paketlerde aynı
hatayı veriyor. sadece sizin verdiğiniz linkle indirildi. ben de manuel
olarak web üzerinden o dizine gidip paketleri indirmeyi denedim ancak
oradada aynı hatayı tekrarlayıp indiremedi. diğer paketleri ise sorunsuz
kuruyor(oyun, amsn vs.)

11 Nisan 2008 Cuma 13:20 tarihinde Aytek YILDIZ <aytekyildiz at gmail.com>
yazmış: