[Pardus-kullanicilari] Cbox Despina D520

KES info at teknokess.com
11 Nis 2008 Cum 14:04:28 EEST

Merhaba,
Cbox Despina D520 dizüstü bilgisayarım var,Pardus 2007.2 kurdum.2 tane sorunum var; Birincisi, ekran kartım Via Crohome9 entegre e.kartı,800x600 den yukarı çıkaramıyorum.İkincisi kablosuz ağ kartım Realtek 8187B,ağ kartımı tanıtamadım,bundan dolayı kullanamıyorum.
Linux ve konsol kullanımı konusunda hiç bilgim yok.
Bu konularda yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa bana detaylı olarak anlatabilirse çok sevinirim.