[Pardus-kullanicilari] Safe Boot ile Pardus Kurulumu

surhay at ajiba.com surhay at ajiba.com
11 Nis 2008 Cum 03:56:14 EEST

Merhaba

Bende bir zamanlar arkadaşıma Biostar TF7050-M2 anakart üzerind 80 GB satadisk
ve 2x512Mb bellek le Pardus 2007.2 kurduğunda benzer sorunlar olmuştu. Ancak
güncelleme yapınca ses de dahil hemen hemen hiç bir sorun kalmamıştı.

Tümleşik (onbopard) nVidia 7050 ekran kartını günce nvidia_new yükleyerek
sorunsuz bir şekilde tanıdı.

Güncelleme yaptınızmı acaba. umarın işinize yarar.

Surhay

27 Mar 2008 Per tarihinde, Mustafa Tosuner şunları yazmıştı: