[Pardus-kullanicilari] Yazıcı sorunumu hala halledemedim. HP Deskjet D2360

Mete Canayak toy_mete at hotmail.com
11 Nis 2008 Cum 03:05:40 EEST

Kusura bakma Yusuf Genç ama yazıcı sorunum hallolmadı.Linkini verdiğin dosyayı indirdim açtım Hplip install açılsınmı diye soru geliyor.3 tane seçenek veriyor.Farklı kaydet,Kwrite ile aç  ve iptal.Bende farklı kaydet diyorum ve başlangıç dizinine kaydediyor.Sonra ev dizininden başlangıç dizinine gidiyorum.Kaydedilmiş olan Hplip install dosyasını tıkladığımda hiç bir şey olmuyor.Özelliğine baktığımda kabuk etiği olarak belirtiliyor.Boyutuna baktığımda 112 B yazıyor.
Aileye katılmanın tam zamanı! Windows Live Messenger'ın 2008 versiyonunu yükleyin! Ücretsiz!
http://get.live.com