[Pardus-kullanicilari] Resim ölçeklendirme

surhay at ajiba.com surhay at ajiba.com
11 Nis 2008 Cum 02:27:30 EEST

Gwenview ile de yapabilirsiniz.

Gwenview i açın,
ilgili klasörü açın
herhangi bir resmin üzerindeylen Eklentilere tıklayın
Sıralı işlemler > Resimleri Boyutlandır
Resimleri Boyutlandırma Seçeneklerinde ayarlarınızı yapın
Resim Dosya Listesine de istediklerinizi ekleyin.
Başlat komutunu verince dosya adı sonuna otomatik _1 ekleyerek işememi
yapacaktır.

Bir kaç denemeden sonra rahatlıkla halledebileceğinizi umuyorum.

Kolay gelsin

Surhay

06 Nis 2008 Paz tarihinde, Necmettin Begiter şunları yazmıştı: