[Pardus-kullanicilari] 2008'e az (mi) kaldi?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
10 Nis 2008 Per 19:46:21 EEST

Arkadaşım
Bu hafta başında test süsrümünü tecrübeli arkadaşların kullanarak test
etmeleri için yayınladılar her hafta başı yeni bir test sürümü çıkacak
.Benim şahsi tahminim stabil sürümün çıkışı ay sonundan önce olmaz diye
düşünüyorum.Nedeni ise köklü değişikliklere uğramış yeni Pisi,Tasma,Çomar
gibi sıfırdan yazılmış programların oluşu isolinux geçişi son kernel
çekirdeği.v.s hepsi Özgürlük için.com da yol haritasında mevcut. Ama yine de
belli olmaz sürpriz yapıp daha erkende tanışabiliriz Pardus 2008 ile. Pardus
2007.3 ü kurulum şekliyle güncellemeleri yapmadan ihtiyaçlarınıza cevap
verebilecek seviyede görürseniz güncellemeleri yapmadanda
kullanabilirsiniz.İyi günler

10.04.2008 tarihinde Yahya Abdulkadir ERTURAN <felius.caracal at gmail.com>
yazmış: