[Pardus-kullanicilari] 2008'e az (mi) kaldi?

Yahya Abdulkadir ERTURAN felius.caracal at gmail.com
10 Nis 2008 Per 17:32:51 EEST

Merhaba Arkadaslar,

Tekrar bilgisayara ve dolayisiyla Pardus'a donus yapiyoruz :) Ortalama
(aslinda eski) bir laptop aldim ve su ovulen ubuntu'yu bir deneyeyim
dedim. Baglanti problemine cozmeyi basaramadim. Neler yaptimsa da
Internete baglanamadim. Internetten vazgectim. Diger sistem ayarlari
ve menulerle oyanayayim biraz dedim ama uzun suredir kullanmama ragmen
pardus rahatligini bulamadim. Ve az once ISO download'i bitirdim.
Aksam 2007.3 kuracagim. 2008 tahmini kararli surum tarihi ne biliyor
muyuz, bayagi bir update yapmam gerekecek sanirim Kasim'dan Nisan
2008'e.Yine de beklemeyeyim 2007.3'u kurayim diyorum.

Tekrar burada olmak guzel.

Kolay gelsin.

--
Yahya Abdülkadir ERTURAN, AFIEx/AMIEx USA
International Trade Executive

Current OS: Pardus 2007.3 Lynx Lynx
Default Encoding: UTF-8