[Pardus-kullanicilari] msn logları

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
10 Nis 2008 Per 12:38:06 EEST

Ayni sekilde kullanamazsiniz, bunun icin bir metod oldugunu zannetmiyorum.
Ancak linux'ta da mesaj log'larini sifreli tutmak icin bir takim PIdgin veya
Kopete veya amsn veya emesene plugin'leri olabilir (ben bulamadim).

Bir metod, log'larinizi illa encrypted tutmak istiyorasniz, "TrueCrypt"
kullanmak olabilr. TrueCrypt ile diskteki bir dosyayi, bir surucu gibi
gosterebilirsiniz, bu surucuye yazilan hersey sifrelenir. TrueCrypt cok
platformlu oldugundan, windows'da kullandiginiz bu dosyayi, linux'ta da bir
yere "baglayip" (mount edip), ordan acip icini gorebilirsiniz.

Emre