[Pardus-kullanicilari] fista yanına pardus kurulumu ve grub

Aytek YILDIZ aytekyildiz at gmail.com
10 Nis 2008 Per 11:59:47 EEST

Arkadaşlar,
hard diskimi 5 parça hd0,1 d2d recovery. hd0,1 fista için ntfs. hd0,2
pardus. hd0,3 pardus swap en sona da ntfs bir partitisyonum var. swap la son
part. beraberce bi extended partitisyonda. önce d2d recoveriden fistayı
kurdum. her zamanki gibi çalıştı. sonra pardusu kurdum kurulumda grubu
diskin başına yerleştirdim (varsayılan olarak). kurulum hatasız tamamlandı.
restart ettim findoz açıldı. bi daha restart ettim yine fista açıldı. grubu
kurtarmak başlıklı wiki makalesini uyguladım. açılışta sadece siyah ekran ve
grub> yazısı bi de izahatlar vardı en üstte.
nerde yanlış yapıyorum bilen var mı?
şimdiden teşekkürler