[Pardus-kullanicilari] Klavye kullanamama

Erdem ARTAN badibere at gmail.com
9 Nis 2008 Çar 20:57:30 EEST

Tam olarak bilmediğim bir tuş kombinasyonuna basıldığında klavye pasif
duruma düşüyor. Başıma birkaç kez geldi ve Tasma'da erişebilirlik
bölümündeki bir yerde ayarları öntanımlı hale getirerek kurtuldum. Fakat
orada bir yeri etkinleştirip kurtulabiliyoruz ama nedir bilmiyorum.

Saygılarımla...

Message: 7