[Pardus-kullanicilari] Çoklu Masaüstü Hk.

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
9 Nis 2008 Çar 13:17:24 EEST

COmpiz kullanırken ben şöyle bir yöntem izliyorum:
Tasma --> Masaüstü seçenekleri --> Görev Çubuğu --> sadece simge halindeki
pencereleri göster seçeneği aktifken imleci sol üste götürdüğümde pencereler
listeleniyor. Onun haricinde görev çubuğun aşağıya küçülttüklerim dışında
açık olanlar görünmüyor. Bu hali çok kullanışlı oldu...

09 Nisan 2008 Çarşamba 12:28 tarihinde Yılmaz Bilgili <
liste at yilmazbilgili.com> yazmış: