[Pardus-kullanicilari] pardus2008

Montserrat mhackmail at gmail.com
9 Nis 2008 Çar 02:52:01 EEST

Yaptığınız deneme için teşekkür ediyor ve sizi test ekibine katılmaya
davet ediyorum :)

İnterneti çalıştırmak için terminalden "network" programını
kullanabilirsiniz.

network info dediğinizde nasıl yapabileceğinizle ilgili bilgiyi veriyor.
Yapmanız gereken kısaca:

network create

diyip yönergeleri takip ederek bağlantıyı oluşturmak ve

network up baglanti_adi

yazarak bağlantıyı kurmanız.

Kablolu ve kablosuz olarak sorunsuz bağlanabiliyorum.

Pisi için de yine terminalden pisi komutunu kullanabilirsiniz.

Önce pardus-2008-test deposunu

sudo pisi ar pardus-2008-test
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2008-test/pisi-index.xml.bz2

yazarak paket deposunu ekleyin.

Burada bir şey söylemek istiyorum, daha önce (gerçi şu an da 2007'de)
pisi'de yaşadığımız yavaşlık problemi inanılmaz bir şekilde ortadan
kalkmış. Buradan bütün pardus geliştiricilerinin ellerine sağlık diyorum.

sudo pisi up diyerek sisteminizi güncelleyebilirsiniz.

pisi la diyerek kurulu olan ve kurabileceğiniz paketleri görebilirsiniz.

sudo pisi it paket_adi diyerek istediğiniz paketi kurabilirsiniz.

İyi günler diliyorum..