[Pardus-kullanicilari] Firefox yer imi ekleme hatası

Levent SARI windforceenergy at gmail.com
8 Nis 2008 Sal 20:05:43 EEST

Necmettin Begiter wrote On 08-04-2008 05:16:
> 08.04.2008 tarihinde Levent SARI <windforceenergy at gmail.com> yazmış:

> Merhaba, büyük ihtimalle kişisel yer imi çubuğunu şu anda varolmayan
> bir yer imi klâsörü olarak ayarladınız. Yer imleri menüsünden Yer
> imlerini düzenle komutunu vererek kişisel yer imi çubuğunu değiştirin
> (menülerinden bulabilirsiniz).nduğu

sayın hocam bu durumun bahsetmiş olduğunuz bu sebepten dolayı olmuş
olabileceğini pek sanmıyorum çünkü "firefox" un bağlı bulunduğu home
klasöründeki .mozilla dizinini ubuntu da da kullanıyorum aynı dizin
orada sorum çıkarmazken burda neden bu tip sorun yaratıyor anlaya bilmiş
değilim. Keza bahsettiğiniz şekilde yer imleri sekmesinin durumu
aşşağıdaki linkten görebilirsiniz.Kolaylıklar....
http://imaj.at/37835
> Bir diğer olasılık ise Firefox'un Yer imleri sistemine müdahale bir
> eklenti kullanıyor olmanız olasılığı. Kurulu eklentilerin listesini
> verebilirseniz sorunun bu olup olmadığını anlarız.

firefoxta kullandığım eklentiler sırasıyla aşşağıdaki gibidir
http://imaj.at/37833-6968