[Pardus-kullanicilari] pardus2008

DrNedim nedimky at gmail.com
8 Nis 2008 Sal 15:36:16 EEST

pardus 2008 test sürümünü desktop ve notebook bilgisayarlarımda denedim ve
sonuçları yazmak istedim. notebook bilgisayarda ( core 2 duo T7200 işlemci
nvidia 7600 go ekran kartı, 2 gb ram  vb. )  3 denememde  paket
yapılandırılmasına kadar gelip dbus hatası verip kilitlendi.  bu olayın
olabileceği gezegen.pardus.org.tr  adresinde yazılıydı.
desktop pc (pentium III 3 GHz işlemci 512 ram geforce 6200 ekran kartı asus
intel anakart onboard ses ethernet ) kurulumunda sorun çıkmadı ama  sistem
tekrar başladığında  ağ yapılandırmasında  ethernet kartım görülmüyordu, ses
çalışmıyordu, tasma seçenekleri yoktu ve daha birçok programla beraber
pisiciğimde yoktu. kmix çalışmıyordu özellikle interneti çalıştıramamış
olmam dolayısıyla şimdilik yeni sürümleri bekleyeceğim..