[Pardus-kullanicilari] World of warcraft

Evrim Furuncu evrimfuruncu at gmail.com
8 Nis 2008 Sal 13:42:25 EEST

Tavsiyem bu oyunu oynıyacaksanız Linuxa pek bulaşmamanız.Dikkat edin ama
oyun oynanmıyor demiyorum ama bu oyun sürekli değişen ve gelişen bir
oyun.Wine bir sürümünde hata verir öbüründe vermez.Add-onların
çalışmayabilir.Ses sisteminde sorun çıkar.Oyun içindeki sesli konuşma
sistemi kulanıyorsan büyük sorun yaratır.Tavsiyem oyun oynıcaksanız kenarda
köşede bir windows bırakmaktır.

Wine kötülemek amacı ile yazmadım.Yaşadığım sorunları yazıyorum.Şu ana kadar
wine de en doğru düzgün çalışan oyunlar blizzardın oyunlarıdır.Çok
oynandığından dolayı üstüne biraz yatıyor wine grubu sanırsam.Ondan bir artı
olarak sorunlarının düzelme şansı yüksek bunu söyleyeyim.  :D