[Pardus-kullanicilari] root gerektiren komutu root şifresi olmaksızın çalıştırmak

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
8 Nis 2008 Sal 10:27:47 EEST

Merhaba,

sudoers dosyasında bir şeyler var ama tam anlayamadım. cmd_alias...
Ben sistemde tanımlı olan sınırlı bir kullanıcıya root ya da wheel
grubuna dahil bir kullanıcının şifresini vermeden onun sadece bir
komut çalıştırmasını istiyorum: Örneğin proxy kurulu bir sistemde
squid -k reconfigure ya da proxy'yi restart etmek gibi ...

08.04.2008 tarihinde Uğur Çetin <ugur.jnmbk at gmail.com> yazmış: