[Pardus-kullanicilari] Compiz Fusion

Aytek YILDIZ aytekyildiz at gmail.com
8 Nis 2008 Sal 09:17:53 EEST

Erdem Bey,
benim de ekran kartım ati X1100 aynı durum bende de oldu. sizin izlediğiniz
yöntemleri ben de izledim. en sonunda da compiz icondan yöneticiyi kwin
yaptığımda normal çalışıyodu compizi seçtiğimde pencere dekorasyonları
kayboluyodu. sysinfo da intihar etmişti. geçerli bir yöntem midir bilmiyorum
ama biraz da eski alışkanlıkların bir neticesi olarak format üstü kur
yaptım. önce tüm güncellemeleri yaptım sonra ati sürücüsünü kurdum. sonra da
wikide anlatıldığı gibi compizi kurdum. tam süper oldu. hatta bir önceki
kurulumdan daha güzel olduğu kanısındayım. hem de catalyst control center
çalışıyo. mutlaka işletim sistemini yeniden kurmadan da bi hal çaresi vardır
ama ben fazla uğraşmadım.
Saygılar