[Pardus-kullanicilari] xp ile cross bağlantı + apache kullanımı

Uğur Çetin ugur.jnmbk at gmail.com
8 Nis 2008 Sal 08:08:02 EEST

07.04.2008 tarihinde Güven <shibby1903 at gmail.com> yazmış:
> xp ile cross bağlantı yapmak istiyorum. hangi ayarları yapmam lazım hem xp
> den hemde pardustan.

Pardus tarafında ağ yöneticisinden ip ayarlarını elle yapmalısınız. Ağ
geçidi olarak bağlanılacak makinenin ipsini, ip adresi olarak da
makinenize atanacak dilediğiniz bir ip adresini (10.0.0.3 veya
192.168.2.5 gibi) yazın. Diğer tarafta ise destek vermiyoruz :D

> birde apache kullanımı ile ilgili detaylı bilgiyi nereden alabilirim. daha
> doğrusu apache yi kullanabiliyorum ama mysql i nasıl kullanıcam. mysql
> hakkında bilgilendirirseniz sevinirim.

Bu bilgileri wikiden bulabilirsiniz:
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:PAMP

--