[Pardus-kullanicilari] Firefox yer imi ekleme hatası

Levent SARI windforceenergy at gmail.com
8 Nis 2008 Sal 04:50:28 EEST

Arkadaşlar merhaba,
"Pardus Lynx Lynx" kullanmaktayım. Tüm updateleri yaptım. Ancak
"firefox" ta bir sorun var. Problem şu ki; Firefox ta açtığım bir
sayfayı yer imlerine eklemeye çalıştığımda Firefox kapanıyor ve tekrar
açtığımda sayfayı yer imleri listesine eklememiş oluyor. Aynı firefox u
başka bir dağıtımda da kullanıyorum, orada sorun yok. Sanrım bu "Pardus"
a has bir problem. Klavye kısa yollarınıda kontrol ettim CTRL+D kısayolu
bir yere atanmış değil, keza yer imleri tagından da sayfayı ekleme ye
çalışınca firefox kapanıyor. Google da aratıım ama bir sonuç elde
edemedim.Bilgilerinize sunarım. Kolay gelsin.
"SARI"