[Pardus-kullanicilari] Quark'ta yazici ve pdf'e çevirme sorunu.....

Atıf CEYLAN atifceylan at gmail.com
7 Nis 2008 Pzt 20:03:28 EEST

Omer Ozen yazmış:

> Sevgili dostlar merhaba,
>
> Bir çok sorum var; bunlarý ayrý ayrý iletilerle dile getirmeye
> çalýþacaðým.
>
> Ben masa üstü yayýncýlýkla uðraþýyorum.
>
> Scribus'ü kurup onda çalýþmak istedim, ancak beklentilerime ne yazýk
> ki yanýt vermiyor. Çok aðýr ve onun iþleyiþini çözünceye dek epey
> zaman yitireceðimi gördüm.
>
> O nedenle ve ne yazýk ki, diðer makinede Windows üzerinde QuarkXpress
> ile çalýþýyorum.
>
> En az 15 yýldýr Quark ile çalýþýyorum. Çok rahat.
>
> Herkesin deðiþik beklenti ve gereksinimleri olduðu için Pardus'ta daha
> [...]
sanırım turkce karakter sorunu kabuğun utf-8 olmayışından kaynaklanıyor.
kabuğun utf8 yapılmasını ufak bir araştırma ile halledebilirsiniz.

yazıcı konusunda wine ek paketleri olabilir bilemiyorum. ben farklı bir
linux üzeirnde kullanıyorum sorun yok. ayroca pdf seçeneği için acrobat
reader programının windows versiyonunu da wine ile kurmayı bir deneyin
derim. ama adobe linux içinde acrobat cıkardı ben kullanıyorum. olmazsa
onu da bir deneyin derim. umarım işe yarar

kolay gelsin
Atıf CEYLAN