[Pardus-kullanicilari] VirtualBox hatası kurulum !!!

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
7 Nis 2008 Pzt 17:12:47 EEST

Kernel-source paketleri yüklü değilse yükleyip
tekrar deneyin.

07 Nis 2008 Pts tarihinde, Kubilay KOCABALKAN
şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> VirtualBox yazılımının son sürümünü indirdim
ve kurdum. Aşağıdaki hata
> mesajlarından da anlayacağını gibi kernel
modülü yüklenemiyor. Bu hata ile
> ilgili çok önceden de listeye yazmış ama bir
çözüm bulamamıştık. Bende uzun
> süredir virtualbox kullanma ihtiyacı duymadığım
için yazılımı kaldırmıştım.
> Pardus 2008 test sürecine katkıda bulunmak için
VirtualBox'u tekrar kurmak
> istiyorum. Tabi ki yardımlarınız ile :)
>

> WARNING: The vboxdrv kernel module is not loaded.
Either there is no module
>          available for the current kernel
(2.6.18.8-86) or it failed to
>          load. Please recompile the kernel module
and install it by

>            sudo /etc/init.d/vboxdrv setup
>
>          You will not be able to start VMs until
this problem is fixed.

> # /etc/init.d/vboxdrv setup
> Stopping VirtualBox kernel module ...done.
> Removing old VirtualBox kernel module ...done.
> Recompiling VirtualBox kernel module ...done.
> Starting VirtualBox kernel module ...fail!
> (modprobe vboxdrv failed)

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da