[Pardus-kullanicilari] VirtualBox hatasý kurulum !!!

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
7 Nis 2008 Pzt 09:32:35 EEST

Merhaba,

VirtualBox yazılımının son sürümünü indirdim ve kurdum. Aşağıdaki hata mesajlarından da anlayacağını gibi kernel modülü
yüklenemiyor. Bu hata ile ilgili çok önceden de listeye yazmış ama bir çözüm bulamamıştık. Bende uzun süredir virtualbox kullanma
ihtiyacı duymadığım için yazılımı kaldırmıştım. Pardus 2008 test sürecine katkıda bulunmak için VirtualBox'u tekrar kurmak
istiyorum. Tabi ki yardımlarınız ile :)

WARNING: The vboxdrv kernel module is not loaded. Either there is no module
         available for the current kernel (2.6.18.8-86) or it failed to
         load. Please recompile the kernel module and install it by

           sudo /etc/init.d/vboxdrv setup

         You will not be able to start VMs until this problem is fixed.

# /etc/init.d/vboxdrv setup
Stopping VirtualBox kernel module ...done.
Removing old VirtualBox kernel module ...done.
Recompiling VirtualBox kernel module ...done.
Starting VirtualBox kernel module ...fail!
(modprobe vboxdrv failed)

--
Saygılarımla,

H.Kubilay KOCABALKAN