[Pardus-kullanicilari] xvidcap ile görüntü almada sorun #1

Deniz Ege Tunçay egetun at gmail.com
6 Nis 2008 Paz 21:40:59 EEST

Merhabalar.

Yapacağım bir sunumda, masaüstümden de alacağım görüntüleri sunmam
gerekecek. Kaliteli görüntü almam gerekiyor ve aklımda xvidcap dışında başka
bir uygulama da gelmedi.
Ancak, doğal olarak hareketli görüntüyü kaydetmesi oldukça sistem gücü
isteyen bir olay ve xvidcap da sıklıkla donuyor. Google Video ve YouTube'da,
Beryl ve Compiz Fusion kullanımlarını gösteren videoları da hesaba katarsak,
benim yaptığım (*ya da yapamadığım*) ayarlardan kaynaklandığını düşünüyorum.

http://imaj.at/image/37642

Bu uygulamayla haşır neşir olmuş ve kaliteli görüntüler alabilen
kullanıcıların neler yapabileceğim konusunda bana yardımcı olmalarını
bekliyorum.

Şimdiden teşekkür ediyorum *:)*
[http://www.ozgurlukicin.com/forum/coklu-ortam/447/]
--