[Pardus-kullanicilari] paketleri nasıl indirebilirim?

Ozan YILMAZ ozanyilmaz99 at gmail.com
6 Nis 2008 Paz 13:09:10 EEST

tekrar merhaba,
 cevabınız için teşekkür..
ancak bilgisayarımın markası gateway.
biosunda usb stick diye bir secenek var ama usb dvd diye birşey yok..
romovable media seçeneği var. denedim. olmadı...
pardus cd sini usb stick e yükledim ve oyle boot ettim ancak non bootable
table dedi ve yine boot etmedi.
ileri seviye bir problemm yani...
bu konuda bana yardımcı olabilecek bir program var mı ya da başka bir
seçenek.. yardım edebilirseniz sevinirim.
çünkü bilgisyarımdaki windowsdan kurtulup pardusa geçiş yapmak istiyorum.. 2
günfür mümkün olmadı. teşekkürler..
ozan

06.04.2008 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: