[Pardus-kullanicilari] paketleri nasıl indirebilirim?

Güven shibby1903 at gmail.com
5 Nis 2008 Cmt 19:10:06 EEST

arkadaşlar paketleri dışardan indirmek istiyorum. pardus kurulu
bilgisayarımda internet mevcut değil. ati-driver larını yüklücem hala daha
yüklüyemedim. üstelik xp yide kaldırdım. düzgün video izliyemiyorum.
izledikten sonra ekran renkleri değişiyor. bir an önce halletmem lazım bu
işi. diğer paketlerde aynı şekilde. lineakd paketinide indirmem lazım. hatta
varsa ses kartı içinde bi driver güncellemesi yapmam lazım. yardımcı
olursanız sevinirim.

--
TheSoundOfIstanbul.CoM
Elektornik müziğin yeni adresi..