[Pardus-kullanicilari] Ses Problemi

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
5 Nis 2008 Cmt 18:26:55 EEST

Estafurullah. Burada amacımız her türlü yardım etmek.

Önce konsolu açın ve su komutunu verin pardusu kurduğunuz anda girmiş
olduğunuz sistem parolasını soracaktır. Onu yazın. Ekranda bi şey yazmıyor
gibi göreceksiniz parolayı yazaken ama siz parolanızı yazıp enter tuşuna
bastığınızda root olmuş olacaksınız. Daha sonra lsmod komutunu
verebilirsiniz.

--
İnanç Yıldırgan
Özgürlük İçin...