[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 27, Konu 15

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
5 Nis 2008 Cmt 09:56:57 EEST

Date: Fri, 4 Apr 2008 12:17:50 +0300
From: eNCi eNCi <enci at live.com>
Subject: [Pardus-kullanicilari] FW: pardus aver media tv kartı sorunu
To: <pardus-kullanicilari at uludag.org.tr>

slm öncelikle kutluyorum sizi böyle bir işletim sistemi yaptığınız için
bende yeni
yükledim yavaş yavaş sorunlarmı çözüyorum aver media analog tv kartım var
bütün
sitelere bakmama rağmen açıklayıcı bir bilgi bulamadım detaylı bir şekilde
nasıl
yapılandıracağım anlatırsanız çok sevinirim çalışmalarınızada başarılar
dilerim

Kartınızın modelini yazmamışsınız ama Avermedia'nın herhangi bir analog
kartı ile Pardus'ta  sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Sadece Tasma'yı açıp
ayarlamanız gerekiyor. Bir iki kombinasyon denedikten sonra çalıştığını
görürsünüz. Modelini ben de hatırlamıyorum; evdeki tv kartım ve iki ayrı
arkadaşımın (benimkinden farklı) Avermedia kartları sorunsuzca
çalışıyor.