[Pardus-kullanicilari] Herkese Selam

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
4 Nis 2008 Cum 18:54:38 EEST

Eğer önce Pardus'u kurup üzerine Windows işletim sistemini kurarsanız açılış
> Windows ile yapılır. Eğer önce Windows'u sonra da Pardus'u kurdunuz ise
> kurulum sırasında "Sistem yükleyicisini nereye kurmak istersiniz?" diye bir
> bölüm geldiği zaman burada bir tercih yapmayıp otomatik kuruluma devam
> etmezseniz sizin söylediğiniz gibi yine açılış direkt Windows ile yapılır.

Özür dilerim arkadaşlar. Az önceki mesajda cümlede bir hata yaptım
düzeltiyorum:

[...]
bölüm geldiği zaman burada bir tercih yapıp otomatik kuruluma devam
etmezseniz sizin söylediğiniz gibi yine açılış direkt Windows ile yapılır.