[Pardus-kullanicilari] Herkese Selam

serKan srkn1905 at gmail.com
4 Nis 2008 Cum 18:00:58 EEST

Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba.Hem yardımlaşmak hemde paylaşmak için
burdayız hepimiz ve siz pardus kullanıcılarına birkaç sorunumdan bahsetmek
istiyorum.
Öncelikle pardus 2007.3 sürümünü indirdim ve .iso formatını güzelce cd'ye
kaydettikten sonra boot yaparak kurulumu gerçekleştirdim..
herşey süper kuruyor vs. ancak kurulum bitip cd'yi cıkardıktan sonra yeniden
başlatıyorum ancak bana hangi işletim sistemiyle başlatacağımı sormadan
direk windows ile çalışmaya devam ediyor.
20 GB alan ayırmıştım Pardus için(Harddisk sıkıntım olmadığından)..Ancak
windows a girdiğim zaman bu ayırdığım 20 gb ı görmüyorum.ancak disk
yönetiminden "basit sil" seçeneği ile bu 20gb ı komple silersem
görülebilir hale getiriyorum..buda Pardus tümden silmem anlamına geliyor:)
aslında biçimlendirme formatından ötürü bu 20 gb ı görmemem normal o kadarı
sorun değil de niye PC açılışında Pardus işletim seçeneği cıkmıyor ve beni
Pardus'yönlendirmeden direk windows'a itekliyor.
Windows Vista kullanmam bunun sebebi olabilirmi?Yoksa BIOS'tan birincil
aygıtı farklı bir aygıtmı seçmeliyim?
Yardımcı olmanızı umuyorum.Biraz uzunca oldu ama ayrıntılı bilgi vermek
istedim..Herkese kolay gelsin.Bol windowssuz günler umuyorum:)