[Pardus-kullanicilari] Salt okunurluk sorunu

Abdullah Karacabey siyahsuskunluk at hotmail.com
4 Nis 2008 Cum 02:00:22 EEST

Arkadaşlar, uzun zamandır dizüstü bigisayarımda 2007.3 kullanıyorum. ancak son zamanlarda pardus açıldıktan kısa süre sonra salt okunur hale geliyor. Böyle olunca tabii dosyalarımı açamıyorum. Salt okunur olmadan önce eğer amarok gibi müzik yazılımları varsa onlar çalmaya devam ediyor, ancak dosyaları açmak mümkün olmuyor. pisi rdb komutunu verdim ama o da yarıda kalıyor. Sistmei yeniden yükleyemiyorum; çünkü dvd okuyucusu bozuk. sistemi silmeden nasıl bir çözüm bulabiliriz. Usb ya da ağdan yüklemeyi başaramadım. Yardımcı olursanız sevinirim Abdullah Karacabey
Testen Sie Live.com - das Zentrum Ihrer Online-Welt, das Sie mit aktuellen Nachrichten, Sport- und Wetterinfos und vielem mehr versorgt.
http://www.live.com/getstarted