[Pardus-kullanicilari] elisa media center

savasizmir savasizmir at gmail.com
4 Nis 2008 Cum 00:40:26 EEST

slm arkadaşlar. pisi de yeni paketleri incelerken bana pigment isimli
bir program denk geldi. media center özellikli bir programmış. deneyim
diye indirdim ama çalıştırmaya çalışınca bayağı beklemesine rağmen işlem
yapmadı.. ben de merak edip konsoldan çalıştırmayı denedim. pigment
isimli bir programa ihtiyaç duyduğunu söyleyip indirme adresi verdi.
pigmenti indirip install etmekle bir  iki sefer uğraştım..    fakat
kurulum esnasında bir hata verdi ve kurulumu tamamlamadı.. bunun bir
yöntemini bilen var mı.. pisi paketini hazırlayan arkadaşlar bu
eksikliği giderebilir mi acaba.... olmazsa bir ara pigmenti bir daha
kurup nerde hata yaptığını bulmaya çalışayım. ama sadece şimdilik
konsoldan çalışırken verdiği hatayı ekliyorum

sa at pardus ~ $ elisa %U
You need to install Pigment, check it out at
https://core.fluendo.com/pigment/trac/