[Pardus-kullanicilari] [Fwd: Neleri Kutluyoruz.!!!]

Ali Anil SINACI a.sinaci at gmail.com
3 Nis 2008 Per 17:36:56 EEST

Bu grubun mesajınızın içeriğine uygun olmadığı zaten belirtlimiş.
Ben tekrar belirtmek istiyorum: burası "Pardus-kullanıcıları" listesi.

http://en.wikipedia.org/wiki/April_Fools%27_Day
Ayrıca yukarıdaki bağlantıda 1 Nisan günüyle ilgili bilgiler yer
almakta. "Origin" başlığı altındaki bölümde böyle bir günün nereden
geldiği anlatılmış.
Kökeniyle ilgili farklı söylemlerin olduğu söylenmiş ve her biri
anlatılmış. Tabi burdaki bilgiler eksik derseniz buyrun (ciddi) kaynak
gösterin biz de öğrenelim ve sözlüğe ekleyelim de insanlık bu bilgiden
yoksun kalmasın.

Bu ve benzeri saptırmalarla, hurafelerle müslümanlara ve müslümanlığa
zarar vermektesiniz.

Teşekkürler,

Ali Anıl SINACI