[Pardus-kullanicilari] rs premium hesabý, aria2 grafik arayüzü

DrNedim nedimky at gmail.com
3 Nis 2008 Per 13:31:08 EEST

D4x programı bende problem yaratıyor.
program downloadı bitirdikten sonra dosya sıfırlanıyor, günlüğüne baktığımda
bu uyarı dikkatimi çekti "içerik uygunsuzluğuna bağlı olarak
/mnt/sda5/Downloads/MyDownloads/h-3.rar,
/mnt/sda5/Downloads/MyDownloads/H-3.rar kopyalamaya çalışıyor" ne
yapabilirim.

23.03.2008 tarihinde enes yıldız <mavikalemler at gmail.com> yazmış: