[Pardus-kullanicilari] görme engelli

Kursat Unlukara kursat at unlukara.com
2 Nis 2008 Çar 15:39:35 EEST

Merhaba ömer bey,
diğer sorularınız hakkında bilgi sahibi değilim, ama windows sam
benzeri KMouth programını kullanıyorum, kullanım amacım sadece
bazı ingilizce yazıları bilgisayara okutmak, bazen videolara ekletmek,
sam gibi telaffuzu var.

bir ara blinux (blind linux) gibi bir tabir dolaşıyordu, sonucu nedir
bilemiyorum.
http://www.leb.net/blinux adresinde blinux ile ilgili sık sorulan sorular
var.

Kurulumu zor olmakla beraber,

http://emacspeak.sourceforge.net

adresinde bir emacsspeak programı var, kullanım için emacs komutlarını
bilmek gerekiyor.

http://elinks.or.cz/

adresindeki internet tarayıcısı umarım yardımcı olur.
Bunları test etmedim, zira kmouth o zamanki işimi görmüştü.
Saygılar.