[Pardus-kullanicilari] USB HDD de pardus 2007.3 (T.Tatarhan)

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
1 Nis 2008 Sal 23:58:07 EEST

01.04.2008 tarihinde Ahmet Akmaz <linukscular at gmail.com> yazmış:

> Selim Bey, acaba bu dosyayı (/etc/X11/xorg.conf) nasıl yapılandıracağım
> hakkında biraz daha ayrıntılı bilgi verir misiniz?

Ahmet bey "Ati" ile pek fazla tecrübem yok maalesef. ben sizin yerinizde
olsam xorg.conf dosyasının adını değiştirip
sistemi baştan başlatmakla işe başlardım. eğer sisteminizde "ati-drivers"
paketi kurulu değilse açık kaynak
sürücülere göre otomatik yapılandırılacaktır. ben en son denediğimde
"ati-drivers" ile gelen "fglrx"sürücü
için problem çıkıyordu, muhtemelen düzelmiş olabilir...

kolay gelsin...