[Pardus-kullanicilari] Donanım

özdentopcu gultenozden at gmail.com
1 Nis 2008 Sal 23:50:34 EEST

    Arkadaşlar,aranıza katılalı iki ay,Pardus kullanmaya başlayalı ise
    29 temmuzdan beri sekiz ay geçti.Çok sorunlarımı pardus forum,wiki
    ve pardus kullanıcıları adreslerinden halletmeyi başardım.sadece 1
    yıllık bilgisayar kullanıcısıyım,bilgi konusunda çok fakirim,o
    kadarki çoğu zaman yazdıklarınızdan birşey anlamıyorum.Bu yazıyı
    yazma nedenim sorun bildirmek değil,tam tersi,makinamın pardus ile
    ne kadar uyumlu olduğunu belirtmek,donanım bölümüne katkıda
    bulunmaktır.makinam

      Pardus 2007/3-Linux 2.6.18.8.86i686 KDE 3.5.9

      İntel core 2 cpu 6300 at 1.86 ghz

      2 gb ram

      Ati RV530LE RADEON X1600/1650 DDR3 PRO

      GİGABYTE 965P-S3 1P965 LGA77

      SAMSUNG 250gb 7200RPM 8mb

      HP photosmart C5180all-in-one

      Arkadaşlar bu donanım Pardus ile mükemmel bir uyum ile
      çalışmaktadır.Yazıcıya ,tarayıcıda dahildir.Compiz fusion hiçbir
      sorun çıkarmadan bütün hünerlerini gösteriyor,KMPlayer de video
      titreme sorunuda yok.

Şu ana kadar hiç yazmadım ama Sorunlara yardım eden tüm arkadaşlara
benden çokça teşekkürler.. :-)