[Pardus-kullanicilari] USB HDD de pardus 2007.3

Fatih Genç fatih.genc at linux.org.tr
1 Nis 2008 Sal 18:54:30 EEST

31.03.2008 tarihinde İnan <kinginan at gmail.com> yazmış:

> Sayın DrNedim,
> Konu açılmışken
> 1. Çalışan CD performansına göre USB Diske kurduğunuz Pardus Kurulan ile
> nasıl  fark var?

Kullandığım bigboy marka 1gb usb bellekte pardus hemen hemen hddden çalışır
gibi hızlı hatta belki daha hızlı

2. USB Diske kurduğunuz Pardusla ,kendi bilgisayarınızdaki hard diske
> kurduğunuz Pardus'a oranla aynı mı, iyi mi yada kötü mü nasıl?

Burada <http://mserogul.googlepages.com/> anlatılanlara göre yaptığımda
flash diskte yaptığım değişiklikler her seferinde kayboluyor yani sadece
hızlı bir çalışan cd sahibi olabiliyorum

3. Peki değişik bilgisayarlarda nasıl çalıştırdınız (yani karşılaştığınız
> hatalar ve çözümleri nedir?)

Flash diske kurduğum için denediğim 2 farklı bilgisayarda da sorun çıkmadı

Son olarak artık flash diskimde pardus yerine slax kullanıyorum yaptığım
değişiklikler kaydediliyor ve taşınabilir bir işletim sisteminiz  olmuş
oluyor

Şimdiden teşekkürler.Saygılarımla.

--
Fatih Genç