[Pardus-kullanicilari] joomla ve özgür yazýlým

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
1 Nis 2008 Sal 13:51:20 EEST

01.04.2008 tarihinde Bunyamin VICIL <arianus at gmail.com> yazmış:

> joomla yerine karmaşık yapısına rağmen daha sağlam olan ve zırt pırt
> kırılmayan typo3 bir şekilde desteklenebilir. ama bunun da zaten kendi
> yazılımcıları ve ekibi var. bu noktada pardus ekibinin zaten yeterince işi
> başından aşkın. bu kadar işin yanında bir de lüzumlu, lüzumsuz bir sürü
> insanla uğraşıyor. siz en iyisini yapıyorsunuz, bildiğiniz yolda devam edin.
>

> açık kaynak içerik yönetim sistemlerine gelince, Türkiye'de geliştirilen
> onlarca örnek var. internetten araştırabilirsiniz. en büyük problem ciddi
> yazılımcı sıkıntısı. ben de kendi içerik sistemimi yazdım ve 1 yıldır
> [...]

Merhaba!

Pardus topluluk sitesi Özgürlükİçin.com <http://www.ozgurlukicin.com> uzun
bir süredir Python/Django altyapısı ile geliştiriliyor. Forum bileşeni,
forum ile bütünleşik çalışan yorum sistemi, paket tanıtımları, oyun
incelemeleri, gezegen ve yakında yayına girecek olan tema bileşeni ile son
derece gelişkin ve PHP tabanlı sistemlerin içerdiği güvenlik açıklarını
içermeyen bir yapı sunuyor. Eğer elinizi kirletmek isterseniz, kodlarımız
svn.pardus.org.tr/oi adresinde herkese açıktır.

Özgürlükİçin.com'a tema desteğinin de eklenmesinden sonra bir soluklanmak ve
o noktada karşımıza çıkan CMS (İçerik Yönetim Sistemi) platformunu GPL ile
lisanslayarak paketlemek ve ücretsiz bir ürün olarak sunmak gibi bir
düşüncemiz var.

Saygılarımla

Ali Işıngör