[Pardus-kullanicilari] Bilsa Okul Programı?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
30 Eyl 2007 Paz 23:33:55 EEST

Selamlar,
Kitapçığını biraz inceledim ama programı kurmak için şifre falan
gerekiyormuş. O yüzden kurmadım... Ama göründüğü kadarı ile oldukça
detaylı bir program. Bir okuldaki tüm ihtiyaçlar çözülebiliyor.
Devamsızlıktan izin fişlerine Taktirname basımından toplantı
tutanaklarına kadar herşey var...
Ancak bende bunun GNU/Linux üzerinde çözülmesi fikrine kesinlikle
katılıyorum...

Aramızdan öğretmen olan arkadaşlar ile böyle bir proje yapabilir miyiz?
Herkes kendince destek verirdi. Kullanılacak dil-veritabanı seçiminde
deneyimli arkadaşlar fikir verebilirse bence olmayacak bir iş değil!!!
Herkes bildiği kadarı ile çorbaya tuz eklerdi... Sonunda iyi bir iş
olacağına adım gibi eminim :)

Fikri olan ve destekkoyacak arkadaşlar var mı??? Öğretmenlikten ve
işlemlerinden anlamam ama birileri anlatırsa programlama kısmında zevle
destek veririm...

--
Saygılarımla,
Mucip:)