[Pardus-kullanicilari] root login

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
30 Eyl 2007 Paz 02:25:10 EEST

/usr/kde/3.5/share/config/kdm/kdmrc dosyasına root hakları ile girdikten sonra

AllowRootLogin=false

deÄŸerini

AllowRootLogin=true

yaparsanız root olarak giriş yapabilirsiniz.

Fakat X 'te root ile giriÅŸ yapmak kesinlikle tavsiye edilmez root yetkileri
gerektiren işlerinizi "kdesu komut" şeklinde yapabilirsiniz. Örn: "kdesu
konqueror" ile konqueror 'u root olarak açabilirsiniz. yada calıstırmak
istediginiz komutu "sudo komut" ÅŸeklinde yine root olarak
çalıştırabilirsiniz. (tabi kullanıcınızın wheel grubunda olması gerekli)

--
Recep KIRMIZI