[Pardus-kullanicilari] PiSi depo güncelleme

Mustafa G�ndo?ar mgundogar at gmail.com
29 Eyl 2007 Cmt 16:29:56 EEST

Bir kaç hafta önce paketlerin (içinde compiz fusion un da bulunduğu)
güncellemelerini yaparken elektrik kesildiği için internet bağlantım koptu.
Dolayısıyla güncellemeler yarım kaldı. Ertesi gün yapılacak güncelleme
görünmüyordu. Güncellemeler yarım kaldığı halde... Üstelik compiz fusion da
açtıktan hemen sonra çakılmaya başladı. 2 gün önce Pardus u tekrar kurdum.
Ve şu an compiz fusion gayet güzel çalışıyor.

Aklıma yarım kalan güncellemeleri PiSi nin öyle kabul edip çalışmaya devam
etmesi gibi bir sorun olabileceği geldi. Biraz daha açmak gerekirse,
güncelleme yarım kalınca PiSi nin son ayarlara geri dönmeyi sağlayacak bir
geri besleme mekanizması yokmuş gibi hareket ettiği. Sizlerle paylaşmak
istedim.

Belki vardır bir geri besleme mekanizması ama ben yine de bir sorayım, bir
fikir alayım dedim...