[Pardus-kullanicilari] Her güncelleme problem oluyor...

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
28 Eyl 2007 Cum 21:09:04 EEST

aynen dediğiniz gibi tadından yenmiyor vallahi. boşu boşuna kasmışım ati
x700'le günlerce. benim 256 pci-exi verip aldım yerine 128 mb 7100 gs
nvidia. çok güzel çok...

ama amd cephesinden gelen olumlu sinyallerle pek yakında atininde
driverlarının çıkacağına eminim. ki ati'nin son driverlarını novell
hazırladı ve belirttiğim gibi HD ekranları direk destekli geliyor artık yeni
driverla. geriye yönelik driverlar için de çalışmalar devam ediyormuş. zaten
x.org'un sitesinde amd klasöründe donanımla alakalı dökümanlar yayınlandı.
(tamamı değil, mecburi lisanslı olan kısımlarını da novell/suse'ye
yazıdıryorlar) hayırlısı olsun diyorum...

saygılarımla