[Pardus-kullanicilari] Her güncelleme problem oluyor...

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
28 Eyl 2007 Cum 11:08:33 EEST

28.09.2007 tarihinde Bunyamin VICIL <arianus at gmail.com> yazmış:

> son yaptıklarımdan sonra şu anda ati ile hiçbir şekilde sistem açılmıyor.
> (konsola zaten düşmüyordu) elimdeki 7100 gs nvidia ekran kartını taktım.
> onunla çalışmaya uğraşıyorum.
>
> şu an itibari ile yapılacak bir şey yok anlaşılan, sabahtan beri
> müşterilerle tartışmaktan bıktım çünkü.
>
> libGL hataları devam ediyor bilginize...

ister nvidia ister ati kart ile açın, grub ekranında e tuşuna basın alt
satıra (kernel satırı) geçip tekrar e tuşuna basın.
satır sonuna xorg=safe yazın; = klavyede - tuşunda çıkacaktır muhtemelen :)
, ve b tuşuyla sistemi boot edin.
sistem vesa sürücüleriyle 800x600 çözünürlükte açılacak ve
xorg.confüzerinde istediğiniz değişikliği yapabileceksiniz...

kolay gelsin...