[Pardus-kullanicilari] Her güncelleme problem oluyor...

Hamdi Hünler seha61 at gmail.com
28 Eyl 2007 Cum 00:37:38 EEST

Arkadaşlar, bence bu o kadar hafife alınacak bir konu değilmiş gibi geliyor
bana şu anda bendeki PARDUS 2007.2 sistemde 2450 civarı pisi paketi yüklü ve
bende sistem kararsızlığını araştırırken sağolsun Bünyamin beyin sorunu
sayesinde sistemi pisi check ile taratayım dedim ve gözlerime inanamadım,
sorunlı paketler o kadar çok ki bir de konsole yazılı olanları tam
alamıyorum ilk yazılanlar kayboluyor, bu yüzden düzgün bir liste
oluşturamadım, YAKUAKE ile de denedim sonuç aynı belli bir aşamadan sonra
baştaki yazılanlar kayboluyor. Eğer bu konuda yardımcı olursanız bendeki
paketleride sizin yaptığınız gibi düzeltme imkanım olabilir. Fakat PISI nın
hash toplamlarının kontrolünü atlaması veya buna ne neden olduysa bulunması
gerekmiyor mu?

27.09.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış: