[Pardus-kullanicilari] [Errno 28] Aygıt üzerinde boş yer yok

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
27 Eyl 2007 Per 09:07:17 EEST

Arkadaşım
Birçok değişik Bilgisayara Pardus 1.0 Pardus 2007 Pardus 2007.1 Pardus
2007.2 kurdum İki değişik makinede kurulumun başlamasından sonra belli %
delerde ekranın kararması.Belki arkada kurulum devam ediyordur, göremeyince
reset edip yeniden başlatarak kuruluma tekrar başlıyoruz.Dikkatimi çeken her
iki bilgisayarında ekran kartlarının onboard oluşu idi.Benim şahsi kannatim
donanımsal bir sorun oluşu doğrultusunda ki doğru olması yüksek ihtimal bu
bilgisayarlardan birine sahibi 4-5 kurulum denemesinden sonra winxp
kurabilmiş anlattığı kadarıyla ekran simsiyah olunca tekrar tekrar reset
ederek kurulumu gerçekleştirebilmiş.Bir winxp yi 4 saatte ancak kurabilmiş
ve winxp cd sinin bozulma yaptığından diye düşünmüş.Bilginiz olması
açısından değindim sistemin linux u sevip sevmemesi ile alakalı değil.İyi
günler iyi çalışmalar

27.09.2007 tarihinde Omer Ozen <ofozen at yahoo.ca> yazmış: