[Pardus-kullanicilari] Açıştaki klavye düzeni

Meteor yazanadam at ttnet.net.tr
26 Eyl 2007 Çar 22:37:29 EEST

Uzun zamandır geçmeyi düşündüğüm Q klavye düzenine nihayet bugün kesin
olarak geçtim.
Gerçi bir iki gündür F klavye takılı olmasına karşın bir kenarda duruyor
ve işlermi Q ile halletmeye çalışıyordum ancak eğitimci bir yazar
dostumun önerisiyle öğrenmem kolay olsun diye F klavyeyi tamamen
kaldırarak Q ya döndüm. Bunda Hüseyin bey'in zamanında Pardus - Winxp
konusunda söyledikleri de etkili oldu tabi. Bir de harf inkilabı
sırasında Atatürk'ün uyguladığı yöntem.

Esas sorunum bu değil tabi... Normal kullanıcı açılış şifresi harflerden
oluşuyor ve F düzenine göre çalışıyor. Artık F düzenini, uzun bir süre
en azından,  kullanmayacağıma göre bu sorunu nasıl giderebilirim?

                                          Mehmet