[Pardus-kullanicilari] [Errno 28] Aygıt üzerinde boş yer yok

Lazarus extacyfunk at gmail.com
26 Eyl 2007 Çar 16:02:08 EEST

Belki diğer forumlarda okumuşsunuzdur benim ve bi arkadaşımında başına geldi
bu olay.Paketlerin pc ye yüklenme aşamasında sorun çıktı.Hata uyarısı
vermişti şimdi  tam hatırlayamıyorum.Durum şöle düzeldi; tekrardan kurulumu
başlattım ve ne hikmetse mouse hareket ettiği sürece herhangi bir hata
vermedi.Ancak %80 civarlarında mutfağa kadar gidip bi su alayım dedim
geldiğimde hata uyarısı ekranda beni bekliyordu.Daha sonra tekrar kurulum
başladı ama bu sefer paketler pc ye aktarılana kadar bekledim ve mouse
sürekli hareket halinde idi.Paketler aktarıldıktan sonra bıraktım hali ile
elim yoruldu fakat bu sefer hiçbir hata uyarısında bulunmadı.Belki konuyla
bağdaşmadı ama verdiği uyarılardan biri tıpkı yukarıdaki gibi boş alan
istemi idi.Bir seferde python ile ilgili açıkcası mouse nerde duraklarsa o
bölüm için uyarı veriyordu.Hakikaten çok garip gelmişti.

26.09.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: